onsdag 26 november 2014

Går på ångor

Känns som jag tittar ner på mig själv. Från en platå som jag inte har tillgång till. Känner mig le.  Gör det jag ska men andra saker drar. Håller masken för att jag kan, mest. Orkar inte bry mig om detaljer längre. Det får gå som det går. Känner mig förd bakom ljuset när det kommer till myndigheter och jag vill bara ge dom fingret. Men måste ha lite mer tålamod känner jag. Jag måste vara smart. Tänka mig för. Inte bara släppa allt.

Framsteg på hemmaplan i af. Sa till mamma igår att jag kan tänka mig att byta rum med henne nu. Hon har föreslagit det innan men jag har sagt nej, det har inte känts aktuellt men nu känner jag att det börjar bli dags om jag ska orka det här i längden och då blev hon svår såklart och ville tänka på det några dagar. Mmm..... gör du så sa jag.

Min lillebror ringde i dag....... jag sitter i skolan....... mmmm...........jobbigt i bland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar