tisdag 4 november 2014

Slut på lovet

Tisdag morgon, sitter i skolan, börjar om en kvart. Varit iväg i helgen. Och en del under lovet också. Det har varit skönt med lite andrum. Jag var hemma hos pappa och sotade så nu behöver jag inte oroa mig över det. Mamma hänger med fortfarande, hon ska in på behandling i dag så får se hur hon mår efter det. Träffat lillebror också, och jag ser hur dåligt han mår och vad stressen gör med han. Själv mår jag väl på ytan sett helt okej men inombords - jag vet inte. Försöker att bara vara och inte analysera för mycket. Jag har en del tankar som kommer och går som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Tankarna är av den art att det inte heller går att prata om dom men det hade varit skönt att faktiskt få mig och få höra nån annans åsikt om mina tankegångar men jag vet inte vem jag kan lasta med en sån grej utan att dom skulle bli oroliga. Och det är ju inte det jag behöver. Utan bara nån som är neutral och kan acceptera att  tankar är tankar och inget annat.
Well well....

Glömde min tobak hemma GIVETVIS så det blir ut å ragga upp en cigg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar