fredag 25 april 2014

Regn

I går kväll var en tänkarkväll, jag tänker på hur mycket vi människor påverkas av varandra. När jag träffar människor som har inflytande på mig och mitt sätt att svara på det jag tar till mig, det känns lustigt och jag vet inte ens hur jag ska förklara det. Känner mig låg och ledsen. Ensam. Jag vill bara kramas men jag ska gå och lägga mig. Det är en sån där dag då jag tänker mer än vad som är för mitt eget bästa. Jag kan inte slappna av riktigt. Jag tänker, tycker och känner åt andra, överanalyserar mitt eget beteende och dömer mig hårt för ingenting. I dessa stunder är det skönt att knarka, för då kan jag reda ut sånt här trassel mycket lättare (egentligen handlar det om att få fokus på annat och inte vara så jävla tankemanisk) men nu knarkar jag ju inte längre så jag går och lägger mig en stund och hoppas att jag mår bättre när jag fått vila lite. Jag ska inte skriva mer just nu, jag bara rör ihop saker och talar i tungor eller vad det heter, känner mig förvirrad eller off track. Thats life, det blir snart bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar