onsdag 23 april 2014

Onsdag

Sov länge idag, missade skolan och åkte och jobbade. I morgon blir det skola sen jobb. Allt är okej på det stora hela. Sitter hemma på sängkanten och skriver lite. I dag fick jag lära mig göra smörgåsar på jobbet och det kändes allt annat än bra. Jag var rädd och kände mig allt annat än bekväm. Men men det är bara att bita i det sura äpplet, så svårt kan det inte vara att lära sig att få kläm på det. Men det är motstånd ända in i själen haha, löjligt men så känns det för mig. Jag gillar att diska, det kan jag, jag vet vad som förväntas av mig. Jag ska jobba i morgon igen. Efter skolan. Såklart. Jag får inte missköta skolan bara för att jag fått ett jobb. Sen går tankarna om jag ska stanna kvar i England, spara i hop pengar för att kunna komma in på KBT utbildning i stället, men så är mamma sjuk och fan det blir kluvet det här.

Jag är trött, klockan är bara halv åtta men jag vill bara gå å lägga mig. Men det blir att kolla på True Blood och bara ta det lugnt. Invänta småtimmarna och sen blir det bingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar