onsdag 9 april 2014

Tankspridd men på bättre humör

Vaknade med ångest. Tänker så förbannat mycket och det är jävligt påfrestande måste jag säga. Men det har varit en bra dag i skolan. Skönt att kunna få lite paus från allt tänkande. Jobbade en timme i skolans trädgård för att få in lite pengar. Det är lov nästa vecka och jag blir ju kvar här i England medans många andra verkar åka hem till Sverige. Det gör mig inte så mycket.....säger jag nu :) men jag lär säkerligen bli rastlös så det heter duga men jag har en liten plan. Jag ska fråga i skolan om det kommer vara någon där över lovet och om jag i så fall kan jobba extra. Det hade hjälpt mycket.
Jag har i dag pratat med Karen på kontoret och bett henne ringa tandläkaren. Tror jag har en infektion i tandköttet och jag vill fan inte få nån jäla tandlossning - då dööööööör jag! Men det måste betalas kontant så det blir till att få jobba många timmar extra. Jävla surt säger jag bara. När jag kom hem från skolan bestämde jag mig för att ta en promenad till affären och köpa hårfärg så nu nu - väl hemma sitter jag med färg i håret (det blir rött igen) och lyssnar på Martin Jondo och skriver. Har en uppsats att skriva men jag har glömt bort vad ämnet var så jag antar att jag måste ta reda på det. Känner mig så tankspridd. Det är himla jobbigt. Men promenaden gjorde gott. Känner för att åka in till Brighton och lyssna på live-band men det blir inget med det. Det är impulsiviteten som talar och jag gör mitt bästa att försöka tygla den sidan av mig. Läxa va det ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar